stycznia 22, 2019

Wakacyjny romans i mistrzyni literatury erotycznej, czyli "Tylko twój" Vi Keeland!


 „Tylko twój”
Autor: Vi Keeland
Kategoria: literatura obyczajowa/romans/erotyk
Wydawnictwo: Kobiece
Stron: 320
Tłumaczenie: Gabriela Iwasyk
Data premiery: 20 lipca 2018r.

Zima z Vi Keeland nie może być nudna i szara. Po raz kolejny autorka sprawiła, że w te zimne dni poczułam w środku prawdziwy ogień, który wybuchł przy czytaniu. Spędziłam przyjemny czas przy piórze Keeland. Porwała mnie w swój czytelniczy świat tym razem na Hawaje. Nie wiem, jakim sposobem Vi to robi, ale co rusz zakochuje się w jej książkach i bohaterach. Autorka rozpala we mnie ogień, który nie gaśnie, cały czas się wzniecając.


Podróż poślubna to wyjątkowy czas między dwojgiem zakochanych ludzi. W przypadku Sydney wymarzona podróż poślubna nie dochodzi do skutku, zostaje zamieniona na wycieczkę z przyjaciółką. Przyjaciółka chce sprawić, by Sydney zapomniała o niedoszłym ślubie, i mówi jej, by wybrała sobie jednego mężczyznę na romans podczas wakacji. Na plaży Syd poznaje Jacka, mężczyznę na widok którego każdej kobiecie miękną kolana. Dziewczyna po namyśle decyduje się na ten krótki romans. Spędza z przystojnym, gorącym mężczyzną piękne chwile. Przeżywałam wraz z bohaterami każde emocje i rozterki. Czułam się jak obserwator, który stał z boku i się przyglądał wszystkiemu z bezpiecznej odległości.

„Może i jego słowa nie były szczególnie wyrafinowane, ale czułam, że wnikają we mnie głęboko. Były szczere i bezceremonialne”

Co się stanie, gdy wakacyjny romans przerodzi się w wielkie uczucie? Magnetyzm, który przyciąga tych dwojga do siebie jest bardzo silny. Nie mogłam się nadziwić ogniu, który wybuchał co chwilę, wystarczyła tylko iskra, by go rozniecić w mgnieniu oka. Wyobrażałam sobie błysk w oku obojga postaci, gdy patrzyli na siebie. Czy można się zakochać w mężczyźnie, który skrywa swoje mroczne tajemnice? Jack to jeden z tych facetów wręcz idealnych, pewnych siebie i władczych, ale co ukrywa wewnątrz siebie? Czy dane to będzie odkryć Syd?

„Jestem pewien, że w ten sposób próbował dać mi do zrozumienia, że zrujnowałem jego kampanię, jednak dla mnie było to jak przecięcie ostatniej nitki, która została z łączącego nas kiedyś solidnego węzła”

Gdy wspólny czas na wakacjach dobiega końca, Syd nie wie, czego może się spodziewać po ich ostatniej rozmowie przed wylotem. Nieoczekiwany romans przerodził się w gorące uczucie, które kobieta żywi do Jacka. Kiedy po dłuższej przerwie spotykają się zbiegiem okoliczności, kobieta ponownie odczuwa wyładowanie elektryczne pod wpływem jego dotyku. Wszystko odżywa od nowa, jednak w głowie Syd rodzą się pewne wątpliwości, które za każdym razem zostają rozwiane przez Jacka.

„To była czysta magia, przez ten czas żyłam w świecie marzeń i obawiałam się, że rzeczywistość nigdy mu nie dorówna”

Po raz kolejny Keeland zachwyciła mnie i z biegiem czasu i wydanych przez nią książek, widzę, że jej pióro nie spadło z wysokiego poziomu, a nawet powiedziałabym, że staje się coraz lepsze. Syd to piękna, wrażliwa dusza, która została przypisana władczemu, pewnemu siebie mężczyźnie. Autorka stworzyła kolejną piękną parę. „Tylko twój” dostarczył mi wiele emocji i podkręcił mi temperaturę w te zimne dni. Książka nasycona namiętnością, seksualnością, a Vi pokazuje, jak to ona potrafi dodać pikanterii. „Tylko Twój” wciągnął mnie w swoje szpony i nie wypuścił aż do ostatniego zdania. Jednym słowem świetna, lekka i porywająca książka! Nie mogę się doczekać kontynuacji losów Syd i Jacka, natomiast autorce muszę koniecznie przypisać mistrzostwo, jeśli chodzi o literaturę erotyczną. Zawsze potrafi mnie rozbawić, rozłożyć na łopatki, zaciekawić opisywanymi historiami oraz wyjątkowymi bohaterami, których tworzy.

Do poczytania, Amigo!
Arystokratka J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Debiut, który zwali z nóg! Trochę o "Sentymentalnej bzdurze" Ludki Skrzydlewskiej.

„Sentymentalna bzdura” Autor: Ludka Skrzydlewska Kategoria: romans/sensacja Wydawnictwo: Editio Red Stron: 574 Premiera: 12.02.2...

Copyright © 2016 Arystokratki spod księgarni , Blogger