lipca 08, 2018

Przygoda z prawnikiem czyli "Egomaniac"


„Egomaniac”
Autor: Vi Keeland
Kategoria: literatura obyczajowa, romans, erotyk
Wydawnictwo: Kobiece
Stron:392

Cześć, kochani! Na dziś mam dla Was kolejną książkę popularnej autorki Vi Keeland, pt. „Egomaniac”. Powiem Wam, że to nie jest moje pierwsze zetknięcie z tą pisarką. Czytałam jej poprzedników, którzy również zyskali moją aprobatę. Jak dotąd nie zawiodłam się na Vi i mam nadzieję, że w przyszłości także nie zawiodę się na innych jej dziełach. Moim zdaniem pani Keeland jest jedną z lepszych pisarek literatury erotycznej, ale nie przedłużając, przystępujemy do recenzji!

„ — Cóż, nie sądziłam, że okażesz się takim kobieciarzem, egoistą i zapatrzonym w siebie dupkiem.
Drew spojrzał na mnie zaskoczony.
— Co, kurwa? Przecież chciałaś, żebym ci powiedział prawdę”

Drew Jagger to ceniony prawnik specjalizujący się w rozwodach. Kiedy po urlopie wraca do swojego biura na Manhattanie, zostaje zaskoczony obecnością pięknej lokatorki, której w ogóle się nie spodziewał. Mężczyzna nie jest przygotowany na to, co zaczyna się dziać później. Tajemnicza kobieta uznaje go za włamywacza i grozi policją.

„— Nie jesteś ciamajdą. To twój pielęgniarz pozwolił ci upaść.
— Nie pozwoliłem jej upaść — warknął Drew. — Po prostu puściła moją rękę.
Mrugnęłam do Romana, dając znać, że Drew miał rację, a potem powiedziałam poważnym głosem:
— Pozwolił mmi upaść.
— Gówno prawda”

Emerie Rose jest młodą terapeutką małżeńską. Wynajmuje gabinet, jak się wkrótce okazuje, od oszusta. Gabinet tak naprawdę jest własnością Drew, o czym kobieta ma okazję się przekonać. Jest wściekła, a zarazem zdruzgotana, bo straciła wszystkie oszczędności, na dodatek ośmieszyła się przed cenionym prawnikiem, który swoją drogą emanuje seksowną aurą. Mężczyzna proponuje terapeutce układ, w którym pozwoli jej korzystać z biura w zamian za pomoc w pracy.
Oboje są jak dwa przeciwieństwa. On niszczy małżeństwa, a ona stara się je naprawiać. Łączy ich zaledwie wspólna przestrzeń, lecz z czasem pojawia się coś jeszcze. Czytając „Egomaniaca” śmiałam się do rozpuku (o tak, niektóre sytuacje wręcz zmuszały do śmiechu) przez dobrze wykreowanych bohaterów. Nie dało się nudzić tą pozycją oraz świetnym humorem Drew. Pokochałam tego faceta od pierwszych stron. Zadziwiał mnie, ale również intrygował. Z każdym kolejnym rozdziałem mogłam ujrzeć jego prawdziwą twarz, prawdziwe oblicze, które skrywał za dnia za swoją idealną maską. Nie mogłam się nadziwić, ile kryło się w nim emocji oraz chęci walki, a także ogromnych, bolesnych ran, które jeszcze nie zdążyły się do końca zagoić.


„Egomaniac” to kolejna udana książka wykonana przez Vi Keeland. Nie mogłam się doczekać, kiedy będzie ukazana w Polsce, bo bardzo długo jej wyczekiwałam. Wreszcie zdobyłam swą ofiarę i niezmiernie się z tego cieszę. Vi nie tylko świetnie opisuje sceny erotyczne, ale też te wzruszające, emocjonalne, które sprawiają u czytelniczek potok wylanych łez czy roztargnień. Naprawdę nie potrafiłam się nadziwić, ile krzywd musiał wycierpieć główny bohater, dzięki czemu zrozumiałam jego postępowanie. Współczułam mu i trzymałam mocno kciuki. W Jaggerze widać było wiele siły, ale i wytrwałości. Jest opisany jako samiec alfa, ale ja dostrzegam w nim także dżentelmena, którego próbuje ukryć za maską bad boy’a.
Uważam, że jest to lektura na jeden z tych miłych wieczorów z ciepłą herbatą u boku. Na pewno nie jest tą, o której można tak łatwo i szybko zapomnieć. U mnie wciąż siedzi w głowie nawet po przeczytaniu! „Egomaniac” zapewni Wam dużo śmiechu, łez, strachu, ale także wściekłości. Jest jedną z tych emocjonalnych, literackich bomb!
Do usłyszenia w następnej recenzji.

Do poczytania, querido!
Arystokratka J.

2 komentarze:

  1. Nie mój typ literatury, stąd też nie znam autorki i nie sięgnę po tę książkę ;). Niemniej, ciekawa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat typowy erotyk, także faktycznie nie dla wszystkich jest ten gatunek, jednak dziękuję za miłe słowo ;)
      /J.

      Usuń

Debiut, który zwali z nóg! Trochę o "Sentymentalnej bzdurze" Ludki Skrzydlewskiej.

„Sentymentalna bzdura” Autor: Ludka Skrzydlewska Kategoria: romans/sensacja Wydawnictwo: Editio Red Stron: 574 Premiera: 12.02.2...

Copyright © 2016 Arystokratki spod księgarni , Blogger