czerwca 07, 2018

W świecie arystokratów czyli "Książę w wielkim mieście"


„Książę w wielkim mieście”
Autor: Emma Chase
Kategoria: literatura kobieca, romans, erotyk
Wydawnictwo: FILIA
Stron: 400        

Cześć, Kochani! Dzisiaj zajmiemy się książką Emmy Chase pt. „Książę w wielkim mieście”. Powiem Wam, że nie kupiłam tej pozycji ze względu na okładkę i tej boskiej klatki piersiowej, która została wyeksponowana. Najbardziej zaciekawił mnie opis, a raczej zdanie sugerujące, że główna bohaterka rzuciła ciastem prosto w twarz tytułowego księcia. To zdanie rozbawiło mnie do łez, a już czytając śmiałam się i płakałam jednocześnie. Dodam, że naprawdę warto kupić tę pozycję. Styl Emmy pokochałam na wstępie. Lekki, wyśmienity. Gotowy przepis na udany bestseller.

„Nie potrzebuję królestwa. Jeśli będę miał ciebie, będę mieć cały świat”

Pierwszy tom serii „Royally” opowiada o Nicholasie Arthurze Fredericku Edwardzie Pembrook, następcy tronu Wessco, znanego także jako Jego Seksowna Mość. To nieziemsko przystojny adonis, który pewnego śnieżnego wieczoru na Manhattanie poznaje piękną brunetkę, niepostępującą tak jak większość znanych mu kobiet. Zamiast składać hołdy, śmieje się na głos, zamiast dygać, rzuca mu ciastem prosto w twarz. Książę od razu chce się dowiedzieć czy brunetka jest tak samo dobra jak jej wypiek. Nicholas przyzwyczajony jest do tego, że dostaje to, czego pragnie, jednak Olivia Hammond nigdy nawet nie marzyła, aby spotkać księcia.

„Czas jest jak wiatr. Pędzi i uderza w ciebie i bez względu na wysiłki, bez względu na to, jak bardzo byś chciał, nie zatrzymasz go, a nawet nie spowolnisz”

Niestety królowa nie aprobuje nieodpowiednich wybryków następcy tronu. Paparazzi są wszędzie, a publika zdaje się śledzić i oceniać każdy krok. Rodzina królewska nie jest jak wszystkie, często zmienia swoje tradycje. Już dawno nie ścięto nikomu głowy, nie poddano torturom, ale członkowie nie są skłonni zaakceptować najzwyklejszej dziewczyny z Nowego Jorku. Świat od początku przyglądał się księciu, jednak każdy oczekuje teraz na wielki, królewski ożenek. Przychodzi moment, w którym Nicholas musi wybrać. Wybrać, co jest dla niego ważniejsze. Zostać królem czy mężczyzną na zawsze zakochanym w Olivii.


Książka wciąga od pierwszych stron, a zwłaszcza dobry humor oraz naładowana chemią dwójka bohaterów. Obserwowałam ich poczynania, które były coraz to śmielsze. Nicholas zaskoczył mnie tym, że posłużył się moim słynnym tekstem, a mianowicie „geniusz zła”! Moje oburzenie i zaskoczenie natychmiast zmieniło się w porządny wybuch śmiechu. Akurat tego w tej książce nie brak. Śmiania się, wesołości, mnóstwa różnych, ważnych lub mniej ważnych decyzji. Pomijając kilka scen, które nie były zbyt ujmujące, pokochałam Nicholasa, zresztą Olivia również od tego nie odbiegała. Rzadko teraz lubię żeńskie postacie w książkach, natomiast byłam mile zaskoczona właśnie Olivią. Nie była denerwującą panienką, bojącą się wypowiedzieć własnego zdania, zgadzającą się na wszystko jak leci. Oczywiście rzuceniem ciastem w twarz księcia najbardziej zdobyła moje serce! :D

„— Jesteś geniuszem zła”

Brat Nicholasa także jest świetną postacią. Urzekł mnie, ale wielokrotnie zastanawiała mnie jego historia, to, co przydarzyło mu się na służbie, którą musiał obowiązkowo odbyć. To interesujący bohater, godny uwagi. Wiedziałam, że coś go gryzło. Próbował uśmierzyć ból alkoholem jak również narkotykami. Nie wiedział, jak miał sobie poradzić z problemem, co było bardzo przykrym wątkiem. Prawda, którą ukrywał Henry, zaskoczyła mnie, przez co odczuwałam z nim jego ból.

Zadajmy sobie teraz kluczowe pytanie. Czy Nicholas zostanie z Olivią, czy może sięgnie po koronę i zapomni o swoim romansie? Jeśli chcecie się dowiedzieć, musicie koniecznie przeczytać „Księcia w wielkim mieście”. Wiem jedno. Nie będziecie umiały się odciągnąć od czytania. Z niecierpliwością czekam na drugą część serii „Royally”.

Do poczytania, querido!
Arystokratka J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Debiut, który zwali z nóg! Trochę o "Sentymentalnej bzdurze" Ludki Skrzydlewskiej.

„Sentymentalna bzdura” Autor: Ludka Skrzydlewska Kategoria: romans/sensacja Wydawnictwo: Editio Red Stron: 574 Premiera: 12.02.2...

Copyright © 2016 Arystokratki spod księgarni , Blogger